fredag den 9. september 2016

Vippe WIP

Fik ordet vippe og lavede derfor et mindmap

'
Herfra fik jeg nogen idéer, om hvad jeg ville lave, så jeg skitsede dem i min skitsebog.
Her er et billede af min "Øjenvippe" baseret på en vippe, jeg har set. Den skulle have et øje på hver side og øjenvipper øverst. Idéen bag er at det er et pun.
Jeg endte med at lave øjenvipperne med ståltråd og putte en knækket blyant ind i som bundvægt.
De sidder der bøjede fik 'kiler' så de sad bedre.
Trods bundvægten havde den et problem med at hæle ned af mere i den ene side.

Så havde jeg en idé med en gif, udfra noget som Rasmus sagde "At vippe en stemning".

 Meningen med den var at lave noget, hvor baggrunden skifter fra gyselig til glad og tilbage igen. Det endte dog med at være tændstiksmænd.
Jeg kan desværre ikke vise min færdige GIF her, men det her er den rå skitse jeg satte ind i Illustrator og tegnede efter.

Den næste idé var en plakat med ordsproget "Du kan ikke vippe mig af pinden" og en logo idé (ViP)

Jeg endte med at bruge et billede af Sanne Weavers som vandt guld til gymnastik disciplinen med bommen.
Dette er den næsten færdige plakat. Jeg endte med at ændre størrelsen på den nederste tekst så begge tekstblokke var lige store.

Logoet havde en GIF ide, men jeg valgte kun at lave at lave et billede.







Ingen kommentarer:

Send en kommentar